•  Prekių pristatymas
  • Šiuo metu visos prekės yra pristatomos per 1-3 darbo dienas jei taip nurodyta prie konkrečios prekės arba per 3 - 7 d.d. Lietuvoje. 
  • Turite klausimų dėl prekių pristatymo laiko? Paskambinkite mums arba parašykite laišką: https://riglosa.lt/kontaktai/
  • NEMOKAMAS PRISTATYMAS: Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršyja 200 €, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą Venipak kurjeriu jo nurodytų adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną iš Omniva, Venipak, DPD paštomatą.
  • Standartinio pristatymo kaina Venipak kurjeriu 3.49 €. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. 
  • Standartinio pristatymo kaina DPD kurjeriu 4.59 €. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. 
  • Pristatymo į Omniva paštomatą kaina 3.49 €.
    • Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute.
    • Siunta Omniva paštomate yra saugoma 7 kalendorines dienas.
    • Į Omniva paštomatus galime pristatyti siuntas, kurių išmatavimai iki 41 cm x 38 cm x 64 cm. 
  • Pristatymo į Venipak/LP Express paštomatą kaina 3.69 €.
    • Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute.
    • Siunta Venipak paštomate yra saugoma 5 darbo dienas.
    • Į Omniva paštomatus galime pristatyti siuntas, kurių išmatavimai iki 41 cm x 39,5 cm x 61 cm. 
  • Pristatymo į DPD Pickup paštomatą kaina 3.99 €.
    • Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute.
    • Į DPD Pickup paštomatus galima pristatyti siuntas, kurių išmatavimai iki 37 cm x 44 cm x 61 cm.
    • Siunta DPD Pickup paštomate yra saugoma 7 kalendorines dienas.
  • SVARBU: Norite prekes gauti skubiai ar kitais būdais? Prašome kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių: el.paštu info@riglosa.lt, telefonu +370-650-56660 naudojant Viber arba Whatsapp programėles. Už papildomą mokęsti pristatyti prekes gali pats pardavėjas (Jonavos mieste), autobusų siuntų tarnybos visoje Lietuvoje ir t.t.
  • Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu info@riglosa.lt, telefonu +370-650-56660 naudojant Viber arba Whatsapp programėlesdėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
  • Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršyja 10 kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.
  • Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas, 17,89 € mokęstis (šis mokestis nėra taikomas pristatant siuntas Omniva paštomatu). Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.
  • 6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • 6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • 6.3. Visas prekes pristato UAB „DPD Lietuva“, UAB „Omniva LT“, UAB „Venipak Lietuva" Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
  • 6.4. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės (išskyrus tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai pagal šių taisyklių 6.5. punktą).
  • 6.5. Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.
  • 6.6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 7 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
  • 6.6.1. Prekės esančios pardavėjo sandėlyje Rukloje pirkėjui, po užsakymo apmokėjimo, pristatomos jau kitą darbo dieną visoje Lietuvos teritorijoje. Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas iki 12:00 valandos, kuomet prekės iš sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po šio termino padaryti užsakymai traktuojami jau kitai darbo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis. Prekės kitą darbo dieną pristatomos tik esant tokioms sąlygoms:
  • 6.6.1.1. Užsakymas suformuojamas iki 12:00 valandos, darbo dienomis ir yra iš karto apmokamas bankiniu pavedimu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu Paysera sistema;
  • 6.6.1.2. Užsakymas suformuojamas iki 12:00 valandos, darbo dienomis ir yra pasirinktas mokėjimo grynaisiais arba kortele kurjeriui atsiskaitymo būdas;
  • 6.6.1.3. Užsakytos prekės yra pardavėjo sandėlyje Rukloje, bet kokiu kitu atveju galioja įprastinės prekių pristatymo taisyklės;
  • 6.6.2. Jei užsakymas suformuojamas iki 12:00 valandos, darbo dienomis, tačiau bankinio pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos Paysera pagalba apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į sekančią darbo dieną, gavimo terminas nukeliamas dviem darbo dienomis.
  • 6.6.3. Bet kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 12:00 valandos, darbo dienomis, arba bet kuriuo metu ne darbo dienomis, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į sekančią darbo dieną.
  • 6.7. Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienio valstybėse, pristatymas gali užtrukti apie 3 - 7 darbo dienų.
  • 6.8. Jei prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami pristatymo terminai, tačiau maksimali pristatymo trukmė neviršija 3 - 4 savaičių. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje.
  • 6.9. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokęstį pagal šių taisyklių 6. punktą.
  • 6.10. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  • 6.11. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
  • 6.12. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
  • 6.13. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
  • 6.14. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

Sekite mus Facebook'e